Gelukkige Student

BRUGKLASSER

Sterke fundering

Hoe fijn zou het zijn als een verse brugklasser voor de verandering wel wéét hoe hij zich voor moet bereiden op de nieuwe schoolomgeving? Na jaren op dat gemoedelijke buurtschooltje moeten ze zich nu handhaven op die grote, onpersoonlijke middelbare school. Het vinden van de juiste balans tussen vrije tijd en school is voor veel brugklassers een lastige opgave.

Wij zorgen voor concrete handvaten waarmee de brugklassers zich snel kunnen aanpassen aan de nieuwe omgeving en zich goed kunnen voorbereiden op de toenemende lesstoffen.

Brugklastraining op school is:

• voor alle brugklassers;

• één op één of in groepsverband (maximaal 4 leerlingen);

• gemiddeld 2 uur per week;

• Ervaren begeleiders;

• ouders en docent worden wekelijks op de hoogte gehouden;

• vertrouwde omgeving.

Waarom Stichting Lina in school?

De driehoeksverhouding is bij ons erg belangrijk. Hier baseren wij onze trajecten (maatwerk) op. Een gezonde driehoeksverhouding zorgt voor een optimaal ontwikkelingstraject voor de leerling. Gedurende de samenwerkingsperiode hebben wij intensief contact met de ouders en de school en houden wij iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen.

Kosten
Elk traject is op maat gemaakt. Daarom kunnen de kosten verschillen. De financiering van de kosten kan gerealiseerd worden door:

• gedeelde kosten school en ouders;

• volledige kostendekking door ouders;

• volledige kostendekking door school;

• subsidiemogelijkheden (initiatief school).

Heeft u vragen? Wij komen graag langs om de mogelijkheden te bespreken voor een aansluitend traject. U kunt het contactformulier invullen of bellen naar 06 388 590 89.