top of page

DE BEGELEIDING

Een unieke plan van aanpak waarbij wij, als Bijlescentrum van topkwaliteit, er trots op zijn een gepersonaliseerde leerervaring aan te bieden voor zowel de leerling als de ouder(s). Deze leerervaring leidt de leerling en de ouder naar een excellent niveau van zelfredzaamheid. We nemen in onze plan van aanpak de thuissituatie van de leerling mee en zorgen voor de juiste bewustwording van de ouder(s) als het gaat om verantwoordelijkheid, inzet en begeleiding. Hieronder staan enkele van de vele redenen waarom onze begeleiding van topniveau is.

PERSOONLIJKE AANDACHT

Wij zetten onze kinderen op de eerste plaats

Bij Stichting Lina leren we leerlingen slimmer werken, niet harder! Met innovatieve onderwijstechnieken, gekwalificeerde docenten en leermateriaal van hoge kwaliteit, helpen we leerlingen hun basis te versterken en hun vaardigheden te verbeteren.

ZELFVERTROUWEN

Planning & Structuur

Wij bieden de leerlingen uitgebreide lessen aan die in korte tijd tot echte resultaten leiden, waarbij het zelfvertrouwen en de zelfredzaamheid van de leerling centraal staat. We zijn er om je begeleiding van topniveau te geven en je te helpen zelfregie in handen te nemen.

DRIEHOEKSVERHOUDING

Focus kind

De samenwerking en evaluatie tussen leerling, ouder(s), leerkracht en ons is hetgeen waar wij voor staan, met aandacht voor uw kind.


De ouders en leerkrachten worden actief betrokken bij de algehele ontwikkeling van hun kinderen door middel van gesprekken en persoonlijke begeleiding. De thuissituatie wordt hierbij, in een vertrouwde omgeving, betrokken.

AANDACHTSPUNTEN

Wat zijn onze aandachtspunten?

klaslokaal

BETROKKEN OUDERS EN LERAREN

LEERZAME ACTIVITEITEN

KLEINE GROEPEN, PERSOONLIJKE AANDACHT

LEREN PLANNEN / STRUCTUUR

UITSTELGEDRAG

CONCENTRATIEPROBLEMEN

VERBETEREN WERKHOUDING

PERSOONLIJKE BEGELEIDING

ONLINE LESSEN MOGELIJK

ALGEMENE EN SOCIALE ONTWIKKELING

bottom of page