Bijles voor leerlingen met concentratieproblemen

Wil jouw kind graag bijles volgen om hun concentratieproblemen aan te leren pakken? Onze docenten staan voor hen klaar. Stichting Lina begrijpt dat elke leerling anders is en denkt graag met je mee. Vertrouw op onze persoonlijke aanpak om jouw kind tijdens een van onze bijlessen te leren hoe ze het beste met concentratieproblemen omgaan.

Je werkt met onze bijles op jouw eigen tempo aan concentratieproblemen

Vindt jouw kind het lastig om zichzelf te focussen op één onderwerp en merk je daardoor op dat jouw kind moeite heeft met school? Als onderwijsondersteuner helpen wij jouw kind graag hier beter mee om te gaan. Jouw kind werkt met ons team vanuit de eigen capaciteiten aan de dingen voor hen lastig zijn. Zo leert jouw kind zichzelf te vertrouwen en te werken aan hun studievaardigheden. Als onderwijsondersteuner in het mbo geven wij regelmatig bijles aan leerlingen met concentratieproblemen en snappen we waar jouw kind tegenaan loopt. Vertrouw op ons om de tijd voor jouw kind te nemen met onze bijles in Dordrecht in een voor hen vertrouwde omgeving.

Leer beter omgaan met concentratieproblemen

Wil jouw kind beter leren omgaan met concentratieproblemen in een bijles van Stichting Lina? Neem dan vandaag nog contact met ons op en schrijf je in voor een van onze cursussen zodat jouw kind zich binnenkort beter kan concentreren. Voor meer informatie over ons en de voordelen van onze bijlessen bel je naar 06 388 590 89 of stuur je een e-mail naar info@stichtinglina.nl.