Bijles in Dordrecht

Als je kiest voor bijles van Stichting Lina in Dordrecht, reken je op lessen van kwaliteit en begeleiding waarin persoonlijke aandacht altijd voorop staat. Zo werkt jouw kind op hun eigen tempo aan hun studievaardigheden en leert jouw kind hun eigen capaciteiten volledig te benutten. Je hebt bij ons de keuze uit diverse soorten bijles en begeleiding voor verschillende studievaardigheden voor leerlingen op de basisschool en middelbare school.

Volg bijles en begeleiding van kwaliteit bij ons in Dordrecht

Als onderwijsondersteuner snappen we dat school verder gaat dan alleen studeren. Daarom reken je bij ons op een benadering in driehoeksverhouding. Zowel de leerling zelf als de ouders en de school worden in onze bijles betrokken. Zo voorzien we jouw kind van bijles van kwaliteit en nemen we met onze focus op persoonlijke aandacht altijd de tijd tijdens onze begeleiding. Ben je op zoek naar kwalitatieve bijles voor de basisschool in Dordrecht of ben is jouw kind al wat verder in hun leertraject? Wat jouw wensen ook zijn, ons team denkt graag met je mee over het pakket dat het beste bij jullie past. Zo krijgt jouw kind dat beetje extra aandacht dat nodig is om optimaal te studeren.

Leer met onze bijles en persoonlijke aandacht jezelf te ontwikkelen

Met onze bijles en begeleiding van kwaliteit leert jouw kind in privé- of groepsverband het vak goed te begrijpen en te beheersen dankzij onze persoonlijke aandacht. Ook leert jouw kind effectief te studeren met een passende leermethode, een goed plan en structuur. Zo wordt niet alleen gewerkt alleen aan de studeervaardigheden, maar ook aan zelfvertrouwen en zelfredzaamheid. Kies bijvoorbeeld voor een van de volgende soorten bijles:

Deze lessen volgt jouw kind zelfstandig of in kleine groepen van vier personen. Zo geven we persoonlijke aandacht en begeleiding aan de studenten tijdens onze bijles van kwaliteit.

Leer jezelf te ontwikkelen met onze persoonlijke begeleiding

Wil jij jouw kind voorzien van bijles van kwaliteit en persoonlijke aandacht tijdens deze begeleiding? Stichting Lina staat voor je klaar met een team van ervaren leraren en begeleiders. Wij bieden je onderwijsondersteuning in het mbo, maar ook aan andere niveaus. Om aan een van onze cursussen of bijlessen te beginnen, neem je eenvoudig telefonisch contact met ons op. Bel naar 06 388 590 89 en schrijf je in voor een van onze programma’s.