Bijles economie in Dordrecht

✔ Driehoeksverhouding

✔ Interculturele insteek

✔ Focus op persoonlijke aandacht

Voor een bijles economie die verder gaat dan alleen goede studieresultaten, reken je op onze stichting in Dordrecht. Stichting Lina helpt jouw kind graag om zichzelf en hun studievaardigheden te ontwikkelen. Dit doen we in combinatie met aandacht voor jouw gezin en de school van jouw kind. Zo leert jouw kind te vertrouwen op hun eigen capaciteiten en wordt hen geleerd hoe ze lastige vraagstukken het beste aanpakken.

Heb je vragen of wil je meer informatie?

High%20Fives_edited.jpg

Leer met onze bijles economie in Dordrecht dit vak beter te begrijpen

Als jouw moeite heeft met het begrijpen van de vraagstukken die aan hen worden voorgelegd bij economie, maak je gebruik van onze bijles en ondersteuning voor middelbaaronderwijs. Hierin krijgt jouw kind de aandacht en de tijd die nodig zijn om dit vak beter te begrijpen. Samen kijken we naar de verschillende formules en theorieën. Vertrouw op onze ondersteuning in het onderwijs om jouw kind te helpen in een vertrouwde omgeving. Heeft jouw kind moeite met andere vakken? Kies dan bijvoorbeeld ook voor onze bijles scheikunde. Ook hierbij werkt jouw kind aan hun algemene studievaardigheden en vakinhoudelijke ontwikkeling.

Schrijf je vandaag nog in

Bijles economie van Stichting Lina biedt jou en jouw kind dus vele voordelen. Wil jouw kind ook bijles krijgen van een van onze ervaren docenten? Schrijf je dan vandaag nog in! Heb je vragen over onze pakketten of zoek je een andere vakspecifieke cursus? Vul dan ons contactformulier in of bel naar 06 388 590 89 voor meer informatie.