Ondersteuning in het middelbaaronderwijs

Heeft jouw kind behoefte aan wat extra ondersteuning gedurende het middelbaaronderwijs? Schakel dan Stichting Lina uit Dordrecht in en ontdek wat wij voor jullie kunnen betekenen. Of je nu op zoek bent naar groepslessen op locatie of online bijlessen, wij bieden je alles wat je nodig hebt. Zo leert jouw kind zichzelf te ontwikkelen en steviger in hun schoenen te staan.

Met onze ondersteuning in het middelbaaronderwijs wordt jouw kind weerbaarder

Wanneer jouw kind begint aan het middelbaaronderwijs, komt er veel op hen af. Sommige vakken liggen de leerling niet en tegelijkertijd wordt een beroep gedaan op zelfstandigheid. Reken daarom op ons, als onderwijsondersteuner in het mbo en andere niveaus, voor een deskundige en persoonlijke begeleiding. Hierbij spelen zowel de ouders als de leerling en de school een centrale rol. Wij kijken verder dan alleen cijfers en prestaties en zijn er niet alleen voor hulp bij examens. Zo schakel je ons ook in voor bijles bij concentratieproblemen, bijvoorbeeld. Dat is wat onze ondersteuning in het middelbaaronderwijs onderscheidt.

Kies voor ons als ondersteuner

Wil je ons inzetten als onderwijsondersteuner? Neem dan vandaag nog contact met ons op en bel naar  06 388 590 89 om te ontdekken hoe wij jouw kind de ondersteuning bieden die hen helpt zich te ontwikkelen in het middelbaaronderwijs. Samen bekijken we welke van onze pakketten de meeste voordelen bieden voor de problemen waar jouw kind tegenaan loopt.