Voorbereiding op jouw examen

Zoek jij hulp bij de voorbereiding van jouw kind op hun examen? Kies dan voor de examentraining van Stichting Lina. Zo houdt jouw kind de zenuwen en de stress die met het maken van deze toetsen gepaard zijn, in bedwang. Jouw kind leert bij ons te vertrouwen in hun eigen vaardigheden en ijzersterke planningen te maken. Zo krijgt jouw alle hulp die nodig is bij een goede voorbereiding op het examen.

Onze voorbereiding en persoonlijke hulp voor zelfvertrouwen bij het examen

Jouw kind leert tijdens onze examentrainingen hoe ze het beste omgaan met zenuwen en stress. Dit gebeurt tijdens een intensieve voorbereidingsperiode met jouw onderwijsondersteuner. Zo gaat jouw kind zelfverzekerd het examen in met minder last van spanning tijdens de toets. Merk je dat jouw kind nog noodzakelijke kennis mist voor het maken van hun examens? Ook dan krijgt jouw kind hulp doordat we in onze examentrainingen en voorbereiding diverse vragen toetsen die op het examen kunnen komen. Zo bieden wij leerlingen in het middelbaaronderwijs de ondersteuning die zij nodig hebben in deze hectische periode

Kies voor onze vakspecifieke examentrainingen

Wat onze hulp bij de voorbereiding op het examen onderscheidt van andere examentrainingen, is dat je bij ons profiteert van een driehoeksverhouding. Zowel de leerling als de ouders en de school zelf worden meegenomen in dit proces. Als ouder merk je direct dat deze periode intensief is voor jouw kinderen, daarom is een gezonde leeromgeving in huis erg belangrijk. Daarom reken je bij ons altijd op extra ondersteuning en een intensieve communicatie met zowel jou als ouder als de docenten van de leerling. Op deze manier kunnen de examentrainingen worden aangepast op de meest relevante lesstof. Heeft jouw kind moeite met een specifiek vak? Dan maak je gebruik van onze vakspecifieke bijlessen voor hulp bij de voorbereiding op jouw examen zoals onder andere:

Hiermee weet je zeker dat jouw kind goed voorbereid is op de komende toetsen.

Volg een van onze trainingen voor een goede voorbereiding

Wil jouw kind ook examentrainingen krijgen van ervaren docenten? Kies dan voor hulp bij de voorbereiding op het examen bij Stichting Lina en ontdek de vele voordelen van onze unieke insteek. Voor meer informatie of bij vragen kun je contact met ons opnemen door te bellen naar 06 388 590 89 of een e-mail te sturen naar info@stichtinglina.nl.