Bijles natuurkunde in Dordrecht

✔ Driehoeksverhouding

✔ Interculturele insteek

✔ Focus op persoonlijke aandacht

Leerlingen die moeite hebben met bètavakken, volgen bijles natuurkunde bij ons in Dordrecht. Je vertrouwt bij Stichting Lina altijd op een persoonlijke benadering en een goed contact met jou als ouder en de school. Zo zorg jij er met onze bijles natuurkunde voor dat jouw kind niet alleen hun cijfers ophaalt, maar ook leert welke studievaardigheden het beste bij hen passen.

Heb je vragen of wil je meer informatie?

High%20Fives_edited.jpg

Wij nemen de tijd voor jouw kind met onze bijles natuurkunde in Dordrecht

Natuurkunde is voor velen een lastig vak, maar met onze bijles heeft jouw kind niet langer last van stress wordt hen geleerd de stof beter te begrijpen. Als onderwijsondersteuner nemen wij de tijd die jouw kind nodig heeft en stellen we hun wensen centraal. Kies bijvoorbeeld voor bijlessen natuurkunde in groepsverband en kom bij een van onze groepen van maximaal vier personen of laat ons bij jou thuis komen voor huiswerkbegeleiding. Gaat jouw kind binnenkort studeren? Reken dan ook op ons als ondersteuner in het mbo.

Ontwikkel jezelf en schrijf je in voor onze begeleiding

Wij geloven in gelijke kansen voor iedere leerling. Schrijf je daarom vandaag nog in voor onze bijles natuurkunde en ontdek hoe we jouw kind helpen zichzelf te ontwikkelen. Heb je vragen over onze methodes of wil je je inschrijven? Neem dan contact met ons op en bel naar 06 388 590 89 of stuur een e-mail naar info@stichtinglina.nl. Wij vertellen je graag meer over de voordelen van onze ondersteuning.