Huiswerkbegeleiding op de middelbare school

Zoek je een expert op het gebied van huiswerkbegeleiding op de middelbare school? Stichting Lina verzorgt huiswerkbegeleiding voor alle leerlingen op het vmbo, de mavo, de havo en het vwo. Jouw kind leert hiermee diverse vakinhoudelijke zaken, maar verbetert ook hun studievaardigheden. Zo leert jouw kind van alles bij over planning en concentratieproblemen, bijvoorbeeld.

Huiswerkbegeleiding van vmbo tot vwo op de middelbare school

Binnen onze huiswerkbegeleiding voor leerlingen op de middelbare school staan zij en hun ouders centraal. Hierdoor leer jij als ouder ook hoe je actief bijdraagt aan de ontwikkeling van jouw kind en word je je bewust van de invloed van jouw begeleiding en inzet. Op welk niveau studeert jouw kind? Of dat nu vwo, havo, mbo of vmbo is, met onze huiswerkbegeleiding werkt jouw kind op hun eigen tempo aan diverse vaardigheden die belangrijk zijn op de middelbare school. Zo leert jouw kind met onze ondersteuning in het middelbaaronderwijs zelfredzaamheid aan. Maakt jouw kind binnenkort hun examen? Reken dan ook op ons voor ondersteuning bij de examenvoorbereiding.

Wij geven huiswerkbegeleiding op mavo-, vmbo- havo- en vwo-niveau

Leerlingen van havo en mavo weten ons te vinden voor een uitstekende huiswerkbegeleiding. Jouw kind volgt deze huiswerkbegeleiding in Dordrecht, maar wij bieden ook online pakketten aan. Daarom zijn wij dé onderwijsondersteuner voor huiswerkbegeleiding voor elke leerling op het vwo en het vmbo ofwel de mavo. Jouw kind krijgt bij ons altijd de tijd en persoonlijke aandacht van onze ervaren docenten zodat jouw kind zichzelf ontwikkelt op hun eigen tempo. Jouw kind leert bij ons niet alleen de verschillende schoolvakken beter te begrijpen, maar ook aan zichzelf te werken. Zo staat jouw kind voortaan steviger in hun schoenen op school en ervaart jouw kind minder stress over huiswerk.

Ontdek hoe wij jou helpen

Heb je interesse in onze huiswerkbegeleiding en volgt jouw kind havo, vwo, mavo of het vmbo op de middelbare school? Neem dan vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe we jouw kind helpen met hun studievaardigheden. Bel naar 06 388 590 89 of stuur een e-mail naar info@stichtinglina.nl voor meer informatie over ons en wat wij doen voor scholen. Stichting Lina verzorgt daarnaast bijlessen op de basisschool.