Huiswerkbegeleiding in Dordrecht

✔ Driehoeksverhouding

✔ Interculturele insteek

✔ Focus op persoonlijke aandacht

Voor persoonlijke huiswerkbegeleiding in Dordrecht kies je voor de cursussen en lessen die Stichting Lina aanbiedt voor leerlingen op de basisschool. Je rekent bij ons altijd op een persoonlijke benadering. Zowel de leerling als de school en de ouders staan bij ons centraal. Zo leert jouw kind zichzelf te ontwikkelen binnen hun eigen capaciteiten en word op eigen tempo gewerkt aan studievaardigheden.

Heb je vragen of wil je meer informatie?

High%20Fives_edited.jpg

Huiswerkbegeleiding voor leerlingen op de basisschool in Dordrecht

Als onderwijsondersteuner voor de basisschool begrijpen we dat leren om meer gaat dan alleen cijfers. Daarom reken je bij ons op een focus op gelijke kansen. Je profiteert bij ons van ondersteuning bij schoolvakken via bijvoorbeeld onze bijlessen voor rekenen. Daarnaast werkt jouw kind met ons aan hun persoonlijke houding en studievaardigheden. Tenslotte wordt jij als ouder bij dit proces betrokken om jou te laten groeien in de rol van een betrokken en verantwoordelijke ouder. Zo verzorgen we als onderwijsondersteuner een complete huiswerkbegeleiding die verder gaat dan prestaties op de basisschool.

Reken op een persoonlijke begeleiding bij jou thuis

Als je kiest voor onze huiswerkbegeleiding voor kinderen op de basisschool, ontvang je als ouder intensieve begeleiding van ons. Je wordt in een vertrouwde omgeving begeleidt tijdens onze huiswerkbegeleiding en leert jouw kinderen in staat te stellen de doelstellingen van de basisschool te behalen. Zo creëer je passend onderwijs dat de eigen capaciteiten van jouw kinderen optimaal benut. Hierin leer je bijvoorbeeld om te gaan met concentratieproblemen. Vertrouw op onze flexibele instelling en onze kracht binnen de multiculturele samenleving om ons goed binnen de thuissituatie te positioneren. Wij vertrouwen eerst de thuisomgeving van het kind en de ouders en creëren daarna een vertrouwensrelatie.

Ontdek hoe wij jou kunnen helpen

Ben je benieuwd wat wij middels onze huiswerkbegeleiding voor leerlingen op de basisschool voor jou en voor scholen kunnen betekenen? Neem dan vandaag nog contact met ons op. We vertellen je graag meer over onze werkwijze zodat jij kiest voor het pakket dat bij jouw kinderen past. Bel daarom naar 06 388 590 89 of stuur een e-mail naar info@stichtinglina.nl voor meer informatie over onze werkwijze en diensten.