Ondersteuning in het basisonderwijs

✔ Driehoeksverhouding

✔ Interculturele insteek

✔ Focus op persoonlijke aandacht

Ben je benieuwd naar wat er mogelijk is op het gebied van ondersteuning in het basisonderwijs? Stichting Lina in Dordrecht is dé onderwijsondersteuner die leerlingen op de basisschool helpt zichzelf te ontwikkelen. Jouw kind gaat met ons aan de slag en leert niet alleen de schoolvakken, maar ook zichzelf beter te begrijpen. Zo halen wij binnen onze ondersteuning in het basisonderwijs het beste in de leerling naar boven.

Heb je vragen of wil je meer informatie?

High%20Fives_edited.jpg

Kies voor persoonlijke ondersteuning gedurende het basisonderwijs

Heeft jouw kind moeite met huiswerk en zoek je huiswerkbegeleiding voor de basisschool? Of vindt hij of zij plannen en structuur aanbrengen nog lastig? Wat jullie wensen ook zijn, wij hebben als onderwijsondersteuner in het basisonderwijs altijd een pakket dat bij jouw kind past. Je rekent bij ons altijd op een persoonlijke benadering voor onze ondersteuning binnen het basisonderwijs. Dit alles leidt ertoe dat jouw kind een verbeterde werkhouding krijgt tijdens de basisschool en met bijles in Dordrecht van onze onderwijsondersteuner meer zelfvertrouwen krijgt.

Profiteer ook van onze hulp tijdens het middelbaaronderwijs

Je ervaart met ons als onderwijsondersteuner voor de basisschool dus diverse voordelen. Wil je jouw kind ook een extra steuntje in de rug bieden wanneer zij de stap naar middelbaaronderwijs maken? Schakel ons dan ook in voor ondersteuning in het middelbaaronderwijs en ga aan de slag met onze kleine groepslessen, bijvoorbeeld.

Ontdek de voordelen van persoonlijke begeleiding

Wil je jouw kind de kans geven om zich op hun eigen tempo te ontwikkelen en sterker in hun schoenen te staan? Neem dan vandaag nog contact met ons als ondersteuner in het onderwijs op en schrijf je in voor een van onze pakketten. Bel naar 06 388 590 89 of stuur een e-mail naar info@stichtinglina.nl. Natuurlijk zijn wij als onderwijsondersteuner ook bereikbaar om met je mee te denken over de beste ondersteuning die past bij jouw kind op de basisschool.