Bijles rekenen in Dordrecht

Heeft jouw kind behoefte aan bijles om beter te leren rekenen in Dordrecht? Wij helpen je graag. Rekenen is voor veel leerlingen een lastig vak waar zij tijdens de lessen op school niet genoeg persoonlijke begeleiding bij krijgen. Vertrouw daarom op Stichting Lina om jouw kind van de aandacht te voorzien die zij nodig hebben.

Leer met onze bijles beter te rekenen en diverse vaardigheden te ontwikkelen

Onze bijles rekenen is onderdeel van onze ondersteuning voor het basisonderwijs. Jouw kind gaat hierbij aan de slag om niet alleen hun cijfers op te halen, maar ook om hun zelfstandigheid en studievaardigheden te ontwikkelen. Jouw kind volgt deze bijles in Dordrecht in een groepsopstelling van maximaal vier leerlingen, maar je kunt ons ook thuis ontvangen. Jouw kind leert dan diverse vaardigheden bij in een voor hen vertrouwde omgeving. Loopt jouw kind ook tegen problemen aan bij het maken van huiswerk? Reken dan ook op Stichting Lina voor een goede huiswerkbegeleiding in Dordrecht.

Vertrouw op onze persoonlijke begeleiding

Schakel ons vandaag nog in voor onderwijsondersteuning en leer met onze bijles beter te rekenen. Heeft jouw kind juist moeite met planning en structuur? Ook dan staan wij voor jou klaar. Stuur een e-mail naar info@stichtinglina.nl of bel naar 06 388 590 89 om kennis met ons te maken en een gepersonaliseerd programma te volgen. Zo leren jullie je capaciteiten optimaal te benutten.